SimplePath Pathfinding System Hak. ( Grid Snap , Grid Kontrolü Giriş)


SimplePath  Pathfinding Sistemi için internette pek kaynak yok malesef bildiğim bazı özelliklerini paylaşıcam blog sayfasından.

Bütün class’larının olduğu sayfa
http://www.alexkring.com/SimplePath/Doxygen/html/index.html

Grid Sisteminin temel yapısı gösterdiğim şekilde

İlk Örnek olarak bir grid üzerine üstte gördüğünüz grid numaralarını bularak object 
instantiate etmeyi yapıcaz C# kullanacağız.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class gridObje : MonoBehaviour {
    public PathGridComponent m_pathGridComponent; // Get Grid Component 
    public Vector3 spawnPos;
    public int gridNum=5;  // Grid Number
    public GameObject wall; //Instantiate wall object to grid 
        
    void Start () {
    
    }
    
    void Update () {
        
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Mouse1)){
            spawnPos=m_pathGridComponent.PathGrid.GetCellCenter(gridNum); // Get Grid Number and selection grid x y z position.
            GameObject.Instantiate(wall,spawnPos,Quaternion.identity); // Instantiate object spawnPos position
            
        }
            
    }
}
Reklamlar

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s